OBN televizija kao i RTRS pokušava obeščastiti i obezvrijediti Armiju Bosne i Hercegovine

0
72

antibosnjacka TV OBN

BiH – Nakon svih dokazanih medija iz tzv. “republike srpske” koji jedinu legalnu i legitimnu Armiju Republike Bosne i Hercegovine nazivaju takozvanom, pojavljuje se i takozvani OBN servis, koji na identičan način pokušava obezvrijediti Armiju RBiH, kao i njenu časnu borbu.

Naime, takozvana OBN televizije, na svojoj teletekst stranici broj 118, u ponedjeljak 25. 01. 2016, objavila je vijest o početku montiranog procesa sa skandaloznim tekstom:

“Suđenje ratnom komandantu tzv. Armije BiH u Srebrenici Naseru Oriću i njegovom saborcu Sabahudinu Muhiću, zbog zločina nad srpskim zarobljenicima 1992. godine, na području Srebrenice i Bratunca, trebalo bi da počne sutra u Sudu BiH. Početak glavnog pretresa zakazan je za 09:00 sati.”

Kao što se vidi iz priloženog teksta, uredništvo takozvane OBN televizije sasvim legalnu i legitimnu ARBiH naziva “takozvanom”. Ovim načinom pisanja OBN želi pokušati osporiti legitimitet Armije koja je u Republici Bosni i Hercegovinii bila JEDNA I JEDINA časna i legitimna vojska, što se za ostale terorističke i militantne grupe (tzv HVO i tzv VRSpodržane od Srbije, Crne Gore i Hrvatske) i vojske drugih država na teritoriju suverene RBiH ne može reći. Pored sskandalozne riječi “takozvana”, u samom nazivu koji je OBN naveo, odnosno “Armija BiH” uredništvo je izostavilo jako bitan prefiks potpunog naziva Armije, koji glasi Armija REPUBLIKE Bosne i Hercegovine.

Nije ovo prvi put da se prefiks republika svjesno i namjerno izbacuje iz naziva naše države i vojske. Ovim putem se želi, odnosno pokušava nastaviti negiranje postojanosti i legitimiteta međunarodno priznate 177. članice UN-a, odnosno Republike Bosne i Hercegovine, kao i njenih institucija.

Takođe, u dijelu gore spomenutog teksta, navedeni nepravedno optuženi se od strane uredništva takozvanog OBN-a već unaprijed osuđuju za “zločine”. U ovakvim slučajevima, kada je proces na samom početku, gdje su optuženi samo zapravo osumnjičeni, a ne presuđeni, tada se o eventualnim zločinima mora pisati pod navodnim znacima. Naravno, namjera uredništva ove takozvane televizije je očita, a to je da se heroji odbrane RBiH predstave kao počinioci navodnih zločina, čime bi se ukaljala i njihova čast i čast Armije RBiH.

Spomenimo takođe da je ovu farsu od medijske kuće, u ovo medijsko nedonošče prilikom njegovog rađanja Međunarodna zajednica uložila 20 miliona dolara. Ovo nedonošče danas predstavlja još jedno opasno oružje u rukama kvazinovinara i kvaziurednika ili bolje rečeno crnokošuljaša u pokušajima rastakanja naše domovine.
Zahtijevamo od takozvane OBN televizije da objasni svoj natpis na teletekstu, i sve dok to ne uradi, i ne izvine se i nazove časnu ARBiH pravim imenom, do tada će takozvani OBN za nas biti takozvani OBN, medij u rukama crnokošuljaša.

Televizija OBN (Open Broadcast Network) je privatna komercijalna televizija uBosni i Hercegovini. Sjedište televizije nalazi se u Sarajevu

OBN Televizija je osnovana 1996 od strane Visokog predstavnika EU kao neutralna i nezavisna televizija. Program ove televizijske stanice bio je namjenjen generalnoj publici u Bosni i Hercegovini. Do 2000. godine, OBN je bio pod direktnom upravom OHR-a i EU. OBN zatim preuzima Ivan Ćaleta, nekadašnji vlasnik Nove TV i Prve TV iz Ljubljane i time OBN postaje privatna komercijalnatelevizija. U augustu 2011 kompanija Chellomedia je kupila 40% udjela u televiziji OBN. [1] Mnoga poznata imena TV-novinarstva Bosne i Hercegovine rade i radili su ranije za OBN televiziju. Među najpoznatijim izdvajaju se Mato Đaković, Jasminka Šipka i Sabahudin Vugdalić. Najpoznatiji tv voditelji/prezenteri OBN-a su Dejana Rosuljaš, Feđa Fetahagić , Aida Spahić, Maja Munda, Milica Blagojević, Adrijana Kurtišaj i drugi.

VLASNIK OBN TV JE:

AMC Networks International (ranije Chellomedia), globalna podjelaAMC Networks, je vodeća međunarodna medijska kompanija i distributer kanala, sadržaja i video servisa. U divizije poslovanja kompanija i poslovne jedinice trenutno posjeduju i rade u joint venture ukupno od 68 brendiranih TV kanala i pokrenuti paket digitalne, na zahtjev i širokopojasnih usluga u Evropi. Na agregat, svoje kanale i hrani dostići od 382 milijuna domova. AMC Networks International također pružaju niz naprednih digitalnih usluga, kao što su oglas za prodaju i broadcast rješenja, u portfelj vodećih međunarodnih operatera kanal.

31. srpnja 2012. godine, Chellomedia kupila MGM Networks, Inc. iz MGM dok MGM zadržavanje u SAD-u, Kanadi, Velikoj Britaniji, Njemačkoj i zajednička ulaganja u Brazilu i Australiji. Chellomedia je licencirani MGM brend i sadržaja u nastavi na kupljenu MGM kanala.

21. maja 2013. godine, najavljeno je da Liberty Global stavio Chellomedia za prodaju. Liberty složili su se 28. oktobra do prodavati Chellomedia za $ 1.035B osim za Benelux jedinice na AMC mreže. Otkup je završena 2. veljače 2014.

8. jula 2014. godine, Chellomedia je preimenovan AMC Networks International. U studenom, AMC Networkspreimenovan Europske MGM Channel na AMC.

antidayton.com / www.novihorizonti.ba



Bosna PRESS pratite putem Facebook | Twitter | Android| iPhone

Stavovi iznešeni u ovom tekstu su autorovi i moguće je da isti ne predstavljaju stavove naše redakcije.
Komentari su vlastita mišljenja autora i redakcija zadržava pravo brisanja vulgarnih i uvredljivih komentara.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime